Najczęściej zadawane pytania
Platforma ADD Online jest kierowana do branży HoReCa i retail. Korzystają z niej najczęściej zarządy, właściciele, menedżerowie operacyjni, dyrektorzy finansowi oraz działy marketingu i HR.
Funkcjonalności ADD Online doskonale sprawdzają się zarówno w sieciach lokali o strukturze rozproszonej i rozbudowanych działach backoffice, jak i w restauracjach, kawiarniach, cukierniach, piekarniach, barach oraz w gastronomii hotelowej, które pracują w oparciu o dane.
Z ADD Online korzysta każdy, kto potrzebuje rzetelnych danych w czasie rzeczywistym – aby szybciej analizować wyniki i podejmować lepsze decyzje biznesowe.
Tak. Naszym Klientom proponujemy wersję testową platformy ADD Online. Jeśli chcesz skorzystać z wersji testowej, wystarczy wypełnić formularz na stronie lub skontaktować się z naszym zespołem.
Okres testowy jest ustalany indywidualnie, w zależności od skali projektu i zakresu wdrożenia.
Aby rozpocząć korzystanie z ADD Online, wystarczy wypełnić formularz na stronie lub zadzwonić do nas. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, przeprowadzi analizę potrzeb, odpowie na wszystkie pytania i pomoże dobrać odpowiednią konfigurację modułów. Przygotujemy dostęp, przeprowadzimy Cię przez pierwsze logowanie oraz szkolenie.
Nie musisz podpisywać żadnej umowy – wystarczy akceptacja regulaminu i możesz zacząć korzystać z ADD Online.
Wdrożenie ADD Online jest bezpłatne dla wszystkich modułów i obejmuje wsparcie naszych konsultantów na etapie uruchomienia systemu.
Jeśli Twoja organizacja nie dysponuje zasobami do szczegółowej parametryzacji i ułożenia procesów w modułach Analiza Wyników lub Analiza Pracowników, tego typu usługi są wyceniane indywidualnie – w zależności od zakresu i stopnia zaawansowania projektu.
Wdrożenie ADD Online prowadzi zespół naszych konsultantów i może odbywać się zarówno online, jak i offline – w przypadku bardziej złożonych projektów. Proces obejmuje realizację opracowanych przez nas instrukcji wdrożeniowych, a także prace serwisowe naszego zespołu, takie jak konfiguracja integracji, import danych i testy działania systemu.
Dodatkowo, dla organizacji, które nie dysponują własnymi zasobami lub nie chcą poświęcać czasu swoich ludzi, oferujemy rozszerzone wsparcie wdrożeniowe. Tego typu usługi są wyceniane indywidualnie, w zależności od zakresu i złożoności projektu. Dzięki temu cały proces przebiega sprawnie i pozwala szybko rozpocząć pracę z platformą ADD Online.
Tak. Zapewniamy pomoc techniczną mailowo, telefonicznie i online – w ramach wykupionego pakietu. Zgłoszenia serwisowe przyjmujemy mailowo 24/7, natomiast serwis działa od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00.
Większość spraw rozwiązujemy zdalnie, bez potrzeby interwencji na miejscu.
Dane kontaktowe:
email: serwis@addonline.pl
telefon: +48 797 473 115
Tak. ADD Online jest kompatybilny na wszelkich urządzeniach mobilnych – zarówno na telefonach, jak i tabletach. Nie wymaga instalacji aplikacji.
Tak. Każdy z modułów ADD Online może funkcjonować samodzielnie dzięki czemu masz dużą elastyczność w doborze modułów i unikasz niepotrzebnych kosztów.
Tak. Przewidzieliśmy taką sytuację. W celu zachowania ciągłości danych skontaktuj się z serwisem ADD Online w celu przygotowania oferty na „zamrożenie danych” do kolejnego sezonu.
Rezygnacja z korzystania z ADD Online jest możliwa w każdym momencie. Obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia, liczony od początku pełnego miesiąca kalendarzowego. Oznacza to, że jeśli złożysz rezygnację np. 20 dnia danego miesiąca, dostęp do platformy wygaśnie z końcem kolejnego miesiąca.
Rezygnacja powinna mieć formę pisemną i zostać wysłana na adres e-mail: biuro@addonline.pl lub serwis@addonline.pl.
W każdej chwili możesz do nas wrócić ale wówczas dostęp do danych będzie możliwy od daty powrotu, ponieważ nie przechowujemy Twoich danych po zrezygnowaniu z usługi.
Platforma ADD Online działa w oparciu o infrastrukturę Microsoft, co gwarantuje bezpieczeństwo i stabilność na poziomie 99,9%. Dane są chronione zgodnie z najwyższymi standardami bezpieczeństwa, w tym poprzez:
- szyfrowanie transmisji i przechowywania danych,
- regularne kopie zapasowe (backupy),
- monitoring dostępu i wielopoziomowe zabezpieczenia serwerów.
Tak. Import i eksport danych w platformie ADD Online jest możliwy i zależy od wybranego pakietu. Możesz importować faktury z pliku excel, pdf lub zdjęcia a także z xml, natomiast eksport faktur możliwy jest do excela oraz xml. Jeśli chcesz zaimportować pracowników możesz to zrobić za pomocą pliku excel.
Funkcjonalność importu i eksportu danych będziemy sukcesywnie rozwijali, aby zapewnić maksymalną elastyczność w korzystaniu z ADD Online.
Tak. Za pomocą platformy ADD Online będziesz mógł odebrać faktury zakupu z KSeF, przejrzeć i zaakceptować a na koniec przekazać do zaksięgowania.
Masz inne pytania?
Nie znalazłaś/eś odpowiedzi, której szukasz?
Napisz do nas – z przyjemnością pomożemy!