Skip to Content

ADD Online -

więcej niż 

Back Office

Twój biznes. Twoje dane. Twoja przewaga.

Odkryj więcej Skontaktuj się z nami


ADD Online to jedyne tego typu rozwiązanie analityczne dedykowane branży HoReCa. Platforma, która wspiera zarządzanie finansami, operacjami i personelem w jednym miejscu, zapewniając pełną kontrolę nad działaniem Twojej firmy. Wszystkie dane księgowe, sprzedażowe, kosztowe i kadrowe są zintegrowane w intuicyjnym i dostępnym online narzędziu.

Zautomatyzowane funkcje analizy i raportowania sprawiają, że codzienna praca staje się prostsza i szybsza. Bezproblemowa integracja z POS gwarantuje aktualność danych, a pełna widoczność rentowności i trendów pozwala podejmować decyzje w oparciu o rzetelne informacje.

ADD Online to prawdziwe centrum Back Office – platforma rozwijana od lat z myślą o branży HoReCa. Każdego dnia słuchamy użytkowników, aby dostarczać narzędzie, które realnie ułatwia pracę, oszczędza czas i zwiększa efektywność.


Moduł Spr​zedaż

Sprawdzisz, co sprzedaje się najlepiej i jak pogoda wpływa na obroty. Zobaczysz sprzedaż w podziale na dni tygodnia i godziny, sprzedaż na miejscu, na wynos i w dostawie — wszystko w przejrzystym dashboardzie z możliwością ustawienia automatycznych raportów wysyłanych na maila.

  • Analiza dnia sprzedażowego
  • Wielowymiarowa analiza danych
  • Serwis pogodowy
  • Rozbudowany dashboard
  • Analiza trendów sprzedażowych
  • Analiza grup produktów sprzedażowych
  • Automatyczne generowanie raportów na maila
  • Zaawansowana analiza sprzedaży
  • Aktualizacja danych od 10 minut
  • Dostęp do danych aż do 60 miesięcy
  • Wgląd w rachunki POS do 90 dni

  • Możesz na bieżąco monitorować sprzedaż w swoim lokalu i reagować w razie potrzeby.
  • Masz dostęp do podglądu rachunków z oznaczeniem rabatów, korekt, strat, wycofań.
  • Widzisz z jakiego powodu sprzedaż bieżąca różni się od sprzedaży historycznej.
  • Możesz analizować szczegóły sprzedaży na miejscu, na wynos i w dostawie.
  • Tworzysz i analizujesz własne grupy i podgrupy produktów.
  • Otrzymujesz na maila automatyczne raporty wysyłane o wskazanej przez Ciebie porze.
  • Korzystasz z różnych systemów POS a otrzymujesz ten sam format danych.


Zapisz się na okres próbny

Moduł Pracownicy

Sprawdzisz, ile wydajesz na poszczególnych pracowników oraz wybrane grupy stanowisk. Zobaczysz porównanie lokali, miesięcy, dni nie tylko w ujęciu kosztowym ale też godzin zaplanowanych i zrealizowanych. Poznasz produktywność swoich pracowników.

  • Ewidencja czasu pracy
  • Analiza czasu pracy
  • Ewidencja premii i potrąceń
  • Ewidencja ocen pracowników
  • Integracja z systemem RCP co 10 min
  • Analiza produktywności
  • Dostęp do danych aż do 60 miesięcy

  • Ewidencjonujesz czasu pracy z podziałem na sekcje lokalu, a nawet rodzaj zmiany.
  • Możesz oceniać pracowników na zmianie, przyznawać im dodatki oraz rejestrować potrącenia.
  • Widzisz bieżącą i historyczną produktywność swoich pracowników.
  • Z łatwością porównasz swoje lokale i podejmiesz dalsze decyzje.
  • Możesz obserwować zmieniające się w czasie koszty pracy oraz produktywność.
  • Otrzymasz szybką integrację z najpopularniejszym w Polsce systemem do grafikowania.
  • Uzyskasz narzędzie umożliwiające wdrożenie systemu motywacyjnego pracowników.

Zapisz się na okres próbny

moduł wyniki finansowe ADD Online

Moduł Wyniki Finansowe

Sprawdzisz rentowność swojego lokalu lub sieci lokali z możliwością dojścia do każdej faktury. Prześwietlisz wszystkie wydatki.

  • Ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży
  • Podgląd dokumentów na ekranie
  • Szczegółowa analiza kosztów
  • Wskaźniki rentowności (marża, EBITDA, etc.)
  • Budżetowanie 
  • Import dokumentów 
  • Dostęp do danych aż do 60 miesięcy

  • Widzisz rentowność swojego lokalu z możliwością podziału na sekcje typu kuchnia, bar, eventy, hotel, sklep, catering etc.
  • Dokumenty możesz importować, wprowadzać manualnie lub dodawać za pomocą funkcji aparatu w telefonie.
  • Uzyskujesz szybki i prosty dostęp do faktur, a w przyszłości odbierzesz faktury z KSeF.
  • Błyskawicznie przeanalizujesz każdą linię kosztową i podejmiesz właściwe decyzje.
  • Możesz monitorować nierozliczone należności i zobowiązania dbając o swoją płynność finansową.
  • Otrzymasz wymianę danych z jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów księgowych.
  • Uzyskasz narzędzie umożliwiające budżetowanie przychodów i kosztów.


Zapisz się na okres próbny

Moduł Recenzje Gości

Sprawdzisz co Goście sądzą o Twoim lokalu oraz możesz na bieżąco monitorować statusy odpowiedzi. Poznasz lepiej oceniających.

  • Aktualizacja danych co 24h
  • Wgląd w recenzje gości nieograniczony
  • Analiza udzielonych odpowiedzi na recenzje
  • Dowolny sposób sortowania i filtrowania recenzji
  • Export recenzji nieograniczony

  • Widzisz wszystkie recenzje gości w jednym miejscu.
  • Możesz dowolnie filtrować i sortować recenzje po datach, ocenach, użytkownikach, lokalach.
  • Monitorujesz na bieżąco statusy udzielanych odpowiedzi.
  • Dowiesz się jak goście oceniają Twój lokal w bieżącym okresie i szybko podejmiesz właściwe decyzje.
  • Możesz zastosować wskaźnik średniej recenzji Google w systemie premiowym pracowników.
  • Poprawisz jakość świadczonych usług poprzez wyciąganie wniosków z opinii gości.
  • Zachowasz równowagę pomiędzy wysoką produktywnością a gwarancją dobrej jakości.

Zapisz się na okres próbny

Czas na cyfrową transformację w Twojej firmie!

ADD Online wspiera rozwój w branży HoReCa dzięki inteligentnym rozwiązaniom analitycznym, które zwiększają efektywność i zyski.