ADD Online -
więcej niż
Back Office
Twój biznes. Twoje dane. Twoja przewaga.
ADD Online to jedyne tego typu rozwiązanie analityczne dedykowane branży HoReCa. Platforma, która wspiera zarządzanie finansami, operacjami i personelem w jednym miejscu, zapewniając pełną kontrolę nad działaniem Twojej firmy. Wszystkie dane księgowe, sprzedażowe, kosztowe i kadrowe są zintegrowane w intuicyjnym i dostępnym online narzędziu.
Zautomatyzowane funkcje analizy i raportowania sprawiają, że codzienna praca staje się prostsza i szybsza. Bezproblemowa integracja z POS gwarantuje aktualność danych, a pełna widoczność rentowności i trendów pozwala podejmować decyzje w oparciu o rzetelne informacje.
ADD Online to prawdziwe centrum Back Office – platforma rozwijana od lat z myślą o branży HoReCa. Każdego dnia słuchamy użytkowników, aby dostarczać narzędzie, które realnie ułatwia pracę, oszczędza czas i zwiększa efektywność.
Moduł Sprzedaż
Sprawdzisz, co sprzedaje się najlepiej i jak pogoda wpływa na obroty. Zobaczysz sprzedaż w podziale na dni tygodnia i godziny, sprzedaż na miejscu, na wynos i w dostawie — wszystko w przejrzystym dashboardzie z możliwością ustawienia automatycznych raportów wysyłanych na maila.
- Analiza dnia sprzedażowego
- Wielowymiarowa analiza danych
- Serwis pogodowy
- Rozbudowany dashboard
- Analiza trendów sprzedażowych
- Analiza grup produktów sprzedażowych
- Automatyczne generowanie raportów na maila
- Zaawansowana analiza sprzedaży
- Aktualizacja danych od 10 minut
- Dostęp do danych aż do 60 miesięcy
- Wgląd w rachunki POS do 90 dni
- Możesz na bieżąco monitorować sprzedaż w swoim lokalu i reagować w razie potrzeby.
- Masz dostęp do podglądu rachunków z oznaczeniem rabatów, korekt, strat, wycofań.
- Widzisz z jakiego powodu sprzedaż bieżąca różni się od sprzedaży historycznej.
- Możesz analizować szczegóły sprzedaży na miejscu, na wynos i w dostawie.
- Tworzysz i analizujesz własne grupy i podgrupy produktów.
- Otrzymujesz na maila automatyczne raporty wysyłane o wskazanej przez Ciebie porze.
- Korzystasz z różnych systemów POS a otrzymujesz ten sam format danych.
Zapisz się na okres próbny
Moduł Pracownicy
Sprawdzisz, ile wydajesz na poszczególnych pracowników oraz wybrane grupy stanowisk. Zobaczysz porównanie lokali, miesięcy, dni nie tylko w ujęciu kosztowym ale też godzin zaplanowanych i zrealizowanych. Poznasz produktywność swoich pracowników.
- Ewidencja czasu pracy
- Analiza czasu pracy
- Ewidencja premii i potrąceń
- Ewidencja ocen pracowników
- Integracja z systemem RCP co 10 min
- Analiza produktywności
- Dostęp do danych aż do 60 miesięcy
- Ewidencjonujesz czasu pracy z podziałem na sekcje lokalu, a nawet rodzaj zmiany.
- Możesz oceniać pracowników na zmianie, przyznawać im dodatki oraz rejestrować potrącenia.
- Widzisz bieżącą i historyczną produktywność swoich pracowników.
- Z łatwością porównasz swoje lokale i podejmiesz dalsze decyzje.
- Możesz obserwować zmieniające się w czasie koszty pracy oraz produktywność.
- Otrzymasz szybką integrację z najpopularniejszym w Polsce systemem do grafikowania.
- Uzyskasz narzędzie umożliwiające wdrożenie systemu motywacyjnego pracowników.
Moduł Wyniki Finansowe
Sprawdzisz rentowność swojego lokalu lub sieci lokali z możliwością dojścia do każdej faktury. Prześwietlisz wszystkie wydatki.
- Ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży
- Podgląd dokumentów na ekranie
- Szczegółowa analiza kosztów
- Wskaźniki rentowności (marża, EBITDA, etc.)
- Budżetowanie
- Import dokumentów
- Dostęp do danych aż do 60 miesięcy
- Widzisz rentowność swojego lokalu z możliwością podziału na sekcje typu kuchnia, bar, eventy, hotel, sklep, catering etc.
- Dokumenty możesz importować, wprowadzać manualnie lub dodawać za pomocą funkcji aparatu w telefonie.
- Uzyskujesz szybki i prosty dostęp do faktur, a w przyszłości odbierzesz faktury z KSeF.
- Błyskawicznie przeanalizujesz każdą linię kosztową i podejmiesz właściwe decyzje.
- Możesz monitorować nierozliczone należności i zobowiązania dbając o swoją płynność finansową.
- Otrzymasz wymianę danych z jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów księgowych.
- Uzyskasz narzędzie umożliwiające budżetowanie przychodów i kosztów.
Moduł Recenzje Gości
Sprawdzisz co Goście sądzą o Twoim lokalu oraz możesz na bieżąco monitorować statusy odpowiedzi. Poznasz lepiej oceniających.
- Aktualizacja danych co 24h
- Wgląd w recenzje gości nieograniczony
- Analiza udzielonych odpowiedzi na recenzje
- Dowolny sposób sortowania i filtrowania recenzji
- Export recenzji nieograniczony
- Widzisz wszystkie recenzje gości w jednym miejscu.
- Możesz dowolnie filtrować i sortować recenzje po datach, ocenach, użytkownikach, lokalach.
- Monitorujesz na bieżąco statusy udzielanych odpowiedzi.
- Dowiesz się jak goście oceniają Twój lokal w bieżącym okresie i szybko podejmiesz właściwe decyzje.
- Możesz zastosować wskaźnik średniej recenzji Google w systemie premiowym pracowników.
- Poprawisz jakość świadczonych usług poprzez wyciąganie wniosków z opinii gości.
- Zachowasz równowagę pomiędzy wysoką produktywnością a gwarancją dobrej jakości.
Czas na cyfrową transformację w Twojej firmie!
ADD Online wspiera rozwój w branży HoReCa dzięki inteligentnym rozwiązaniom analitycznym, które zwiększają efektywność i zyski.