ADD Online -
więcej niż
Back Office
Twój biznes. Twoje dane. Twoja przewaga.
ADD Online to jedyne tego typu oprogramowanie dla gastronomii oraz rozwiązanie analityczne dedykowane branży HoReCa. To platforma, która realnie wspiera zarządzanie restauracją, finansami, operacjami i personelem w jednym miejscu, zapewniając pełną kontrolę nad działaniem Twojej firmy. Wszystkie dane księgowe, sprzedażowe, kosztowe i kadrowe są zintegrowane w intuicyjnym i dostępnym online narzędziu.
Zautomatyzowane funkcje analizy i raportowania sprawiają, że codzienna praca staje się prostsza i szybsza. Bezproblemowa integracja z POS oraz pełna zgodność i integracja z KSeF gwarantują aktualność i kompletność danych, a pełna widoczność rentowności i trendów pozwala podejmować decyzje w oparciu o rzetelne informacje.
ADD Online to prawdziwe centrum Back Office – platforma rozwijana od lat z myślą o branży HoReCa. Każdego dnia słuchamy użytkowników, aby dostarczać narzędzie, które realnie ułatwia pracę, oszczędza czas i zwiększa efektywność.
Moduł Sprzedaż
Sprawdzisz, co sprzedaje się najlepiej i jak pogoda wpływa na obroty. Zobaczysz sprzedaż w podziale na dni tygodnia i godziny, sprzedaż na miejscu, na wynos i w dostawie — wszystko w przejrzystym dashboardzie z możliwością ustawienia automatycznych raportów wysyłanych na maila.
- Analiza dnia sprzedażowego
- Wielowymiarowa analiza danych
- Serwis pogodowy
- Rozbudowany dashboard
- Analiza trendów sprzedażowych
- Analiza grup produktów sprzedażowych
- Automatyczne generowanie raportów na maila
- Zaawansowana analiza sprzedaży
- Aktualizacja danych od 10 minut
- Dostęp do danych aż do 60 miesięcy
- Wgląd w rachunki POS do 90 dni
- Możesz na bieżąco monitorować sprzedaż w swoim lokalu i reagować w razie potrzeby.
- Masz dostęp do podglądu rachunków z oznaczeniem rabatów, korekt, strat, wycofań.
- Widzisz z jakiego powodu sprzedaż bieżąca różni się od sprzedaży historycznej.
- Możesz analizować szczegóły sprzedaży na miejscu, na wynos i w dostawie.
- Tworzysz i analizujesz własne grupy i podgrupy produktów.
- Otrzymujesz na maila automatyczne raporty wysyłane o wskazanej przez Ciebie porze.
- Korzystasz z różnych systemów POS a otrzymujesz ten sam format danych.
Zapisz się na okres próbny
Moduł Pracownicy
Sprawdzisz, ile wydajesz na poszczególnych pracowników oraz wybrane grupy stanowisk. Zobaczysz porównanie lokali, miesięcy, dni nie tylko w ujęciu kosztowym ale też godzin zaplanowanych i zrealizowanych. Poznasz produktywność swoich pracowników.
- Ewidencja czasu pracy
- Analiza czasu pracy
- Ewidencja premii i potrąceń
- Ewidencja ocen pracowników
- Integracja z systemem RCP co 10 min
- Analiza produktywności
- Dostęp do danych aż do 60 miesięcy
- Ewidencjonujesz czasu pracy z podziałem na sekcje lokalu, a nawet rodzaj zmiany.
- Możesz oceniać pracowników na zmianie, przyznawać im dodatki oraz rejestrować potrącenia.
- Widzisz bieżącą i historyczną produktywność swoich pracowników.
- Z łatwością porównasz swoje lokale i podejmiesz dalsze decyzje.
- Możesz obserwować zmieniające się w czasie koszty pracy oraz produktywność.
- Otrzymasz szybką integrację z najpopularniejszym w Polsce systemem do grafikowania.
- Uzyskasz narzędzie umożliwiające wdrożenie systemu motywacyjnego pracowników.
Moduł Wyniki Finansowe
Sprawdzisz rentowność swojego lokalu lub sieci lokali z możliwością dojścia do każdej faktury. Prześwietlisz wszystkie wydatki.
- Ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży
- Podgląd dokumentów na ekranie
- Szczegółowa analiza kosztów
- Wskaźniki rentowności (marża, EBITDA, etc.)
- Budżetowanie
- Import dokumentów
- Dostęp do danych aż do 60 miesięcy
- Widzisz rentowność swojego lokalu z możliwością podziału na sekcje typu kuchnia, bar, eventy, hotel, sklep, catering etc.
- Dokumenty możesz importować, wprowadzać manualnie lub dodawać za pomocą funkcji aparatu w telefonie.
- Uzyskujesz szybki i prosty dostęp do faktur, a w przyszłości odbierzesz faktury z KSeF.
- Błyskawicznie przeanalizujesz każdą linię kosztową i podejmiesz właściwe decyzje.
- Możesz monitorować nierozliczone należności i zobowiązania dbając o swoją płynność finansową.
- Otrzymasz wymianę danych z jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów księgowych.
- Uzyskasz narzędzie umożliwiające budżetowanie przychodów i kosztów.
Moduł Recenzje Gości
Sprawdzisz co Goście sądzą o Twoim lokalu oraz możesz na bieżąco monitorować statusy odpowiedzi. Poznasz lepiej oceniających.
- Aktualizacja danych co 24h
- Wgląd w recenzje gości nieograniczony
- Analiza udzielonych odpowiedzi na recenzje
- Dowolny sposób sortowania i filtrowania recenzji
- Export recenzji nieograniczony
- Widzisz wszystkie recenzje gości w jednym miejscu.
- Możesz dowolnie filtrować i sortować recenzje po datach, ocenach, użytkownikach, lokalach.
- Monitorujesz na bieżąco statusy udzielanych odpowiedzi.
- Dowiesz się jak goście oceniają Twój lokal w bieżącym okresie i szybko podejmiesz właściwe decyzje.
- Możesz zastosować wskaźnik średniej recenzji Google w systemie premiowym pracowników.
- Poprawisz jakość świadczonych usług poprzez wyciąganie wniosków z opinii gości.
- Zachowasz równowagę pomiędzy wysoką produktywnością a gwarancją dobrej jakości.
Czas na cyfrową transformację w Twojej firmie!
ADD Online to oprogramowanie dla gastronomii, które wspiera zarządzanie restauracją i umożliwia bezproblemową integrację z KSeF, zwiększając efektywność i zyski.